A través de l'apartat TRÀMITS I GESTIONS de la seu electrònica de l'Ajuntament, podeu accedir al catàleg de tràmits que estan a disposició de la ciutadania. Us permet fer el tràmit electrònicament, mitjançant un sistema d'identificació. Si voleu fer el tràmit presencialment, us podeu descarregar la sol·licitud a traves de "Més informació" → "Descarregar la sol·licitud per a tramitació presencial"
Per tràmits més específics i que no apareixen al catàleg, cal adjuntar la sol·licitud corresponent a la instància genèrica:
Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
Consulta prèvia de classificació de l'activitat
Declaració responsable en matèria de salut alimentà ria
Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
Llicència ambiental (Annex II)
Sol·licitud informe urbanÃstic associat a la tramitació d'activitats
Comunicació prèvia de modificació no substancial d'activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
Cita amb cà rrec electe o tècnic municipal
Queixes, suggeriments i propostes
Certificat de qualificació urbanÃstica
Pròrroga de llicència d'obres
Volant o certificat d'empadronament (actual o històric)
Exercici del dret a la limitació del tractament
Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
Exercici del dret d'accés
Exercici del dret d'oposició
Exercici del dret de rectificació
Exercici del dret de supressió